Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 14:48:55 +0300

From: Naima Kabral <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 12, 2025 12:46 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Uute bussipeatuste rajamine Võru valla territooriumile

Tere !

Võru vallale laekus kodanike pöördumine, milles soovitakse uue kahepoolse
bussipeatuse rajamist riigiteele nr 18102, orienteeruva asukohaga 2,025 km
paremal pool ja 2,040 km vasakul pool. Esialgselt on uutele peatustele
nimeks määratud Variku. Peatuste stopkoodi ei ole veel väljastatud.

Antud teelõigul sõidavad järgmised bussiliinid: 80A, 80B, 82B, 83A, 83B,
83C, 83D, 86A, 86B, 88A, 88B, 151A, 151B, 152B.

Uute bussipeatuste võimalikud asukohad on märgitud lisatud kaardil.

Palume väljastada Kagu Ühistranspordikeskusele tingimused uute peatuste
rajamiseks riigiteele nr 18102.

Lugupidamisega

Naima Kabral

Taristu- ja seirespetsialist

MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus

------------------------------------------

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

51966114

Kesk 20 / 63308 Põlva

www.kagu.ytk.ee <http://www.kagu.ytk.ee/>